Specjalna bezpłatna infolinia dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy, których przerosły wymogi związane z digitalizacją firmy, już od 24 marca mają dostępną specjalną infolinię, która jest związana właśnie z cyfryzacją przedsiębiorstw. Jest to rozwiązane, które uruchomione zostało zwłaszcza z racji panującej obecnie pandemii. To właśnie w tym czasie szczególne istotne jest przejście przedsiębiorstw w przestrzeń Internetu, a także lepsze nauczenie się korzystania z narzędzi cyfrowych. Informacje o tym, jak to zrobić, uzyskać można w ramach darmowych konsultacji dostępnych na wspomnianej infolinii. Oprócz tego przedsiębiorcy mogą się dowiedzieć o tym, jak zmienić model biznesowy, zadbać o lepsze bezpieczeństwo danych oraz efektywne realizowanie pracy zdalnej.
Technologiczne potrzeby w trudnych czasach pandemii
Za uruchomienie infolinii odpowiada firma Engave, która weszła we współpracę z miastem stołecznym Warszawą. To właśnie z władzami stolicy Polski firma ta wprowadza projekt „Technologia na trudne czasy”. W ramach jego działania przewidziano uruchomienie infolinii w godzinach od 10 do 12 od poniedziałku do piątku. Infolinia działa pod numerem 22 12 25 226. Jak podkreśliła dyrektor-koordynator ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego, jest to odpowiedź na sytuację wykreowaną przez COVID-19. To właśnie przez pandemię wielu przedsiębiorców koniecznie musiało przenieść swoje biznesy do przestrzeni Internetu. Choć technologia okazuje się niezwykle pomocna, wymaga ona jednak lepszego zrozumienia ze strony tych firm, które wcześniej nie korzystały z sieci lub robiły to w niezwykle ograniczonym zakresie. Obecnie jednak zdigitalizowanie możliwie największej liczby obszarów firmy pozwala na wzmocnienie pozycji przedsiębiorstwa w branży.
Ułatwienie technologiczne jako wsparcie ze strony stolicy
Faktycznie zauważyć można, że sprawę łączenie rozwiązań cyfrowych oraz pracy z ludźmi jest niezwykle korzystne i znacząco ułatwia pracę. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, korzystanie z infrastruktury IT, aplikacji oraz chmur sprawia, że coraz więcej osób sięga po możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Coraz częściej to właśnie w social mediach i marketingu sieciowym odbywa się nie tylko komunikacja i reklama, ale również i sprzedaż. Część firm w m. st. Warszawie nie korzystało z tych nowoczesnych rozwiązań i w dobie pandemii spotkały się one z wyraźnym spadkiem sprzedaży i obrotów firmy. W celu wzmocnienia prosperowania firm postanowiono więc uruchomić infolinię, która pomoże tym firmom we włączeniu się do cyfrowych działań rynkowych.
Infolinia infolinią ale ja się pytam kiedy realnie pomoże się przedsiębiorcom? Bo nie dam sobie wmówić że ta „tarcza” to miała być pomoc????